Men man kan ju inte vara på topp hela tiden, eller hur?

Så vi har haft två av våra smartaste dagar jag och Giulia. Eller vad sägs som att jag igår lyckades vira in bakpotatisarna i folie och stoppa in dem i mikron (efter ett par sekunder upptäckte vi att det började komma gnistor, tur det så att det inte hände en olycka där) och Giulia missade målgången på Blodomloppet (hon avbröt upploppet och gick till oss vid massagen i stället) ? Och idag, så bra det gick för oss att komma till Svampen. 
   Efter att jag upptäckt att det inte alls var lördag idag och insåg att bussen faktiskt kom på rätt tid (annars hade den varit en kvar sen...) så gick ju inte Lillåns buss från Resecentrum så vi fick gå till sjukhuset. Där såg vi att vi bara skullee åka ett par stationer till Svampen, men men... Vi åkte och åkte tills jag fick en konstig känsla. Av att något inte stämde, och såklart, vi hade missat Svampen. Så det blev till att gott sitta kvar på bussen ända till sista hållplatsen och sedan le mot chaffören och säga att vi glömde gå av när han tittade undrande på oss, varför vi inte gick av.
   Men till Svampen kom vi till slut. Att ta oss hem blev nästa steg.
   Bussen till sjukhuset, så långt var vi med. Men skulle vi sedan gå därifrån ända hem, gå till resecentrum och ta den andra bussen därifrån eller sitta kvar på bussen och se vart vi hamnade? Vi valde det senaste. Jag visste på ett ungfär vart bussen skulle gå, men det visade sig att den svängde av på motorvägen mot Marieberg istället för vid McDonalds mot Backahallen (som jag trodde den skulle ha gjort) så vi fick gå av vid Brunnsparken. Och gå hem. Det tog en timme.

Men som sagt, man kan ju inte vara på topp hela tiden, eller hur? :D

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0