Wow. Så stor publik.

Bloggen pendlar mellan 2 och 3 besökare varje dag. Ser man på. Många hittar hit :D
   Det roliga är att jag vet vem en av dessa 3 personer är, tack vare en kommentar. (EN kommentar.) De andra 2? Ingen aning. Kan inte du som läser det här typ bara säga hej och vem du är eller nåt? Det skulle vara kul att veta vem som läser! :) Jag menar, jag skulle ju lika gärna kunna skriva allt jag skriver här i min dagbok istället, och då skulle ju ingen utom jag (och katten) få läsa. Alltså vill jag att folk ska läsa, i alla fall ibland, men det är ju ännu bättre om jag vet om det också :) Så, snälla, kommentera!

Giulia har precis förberett tomatsås till ikväll. Vi ska äta melanzane alla parmigiana (det är aborginer i tomatsås med parmesan), med 2 kilo tomatsås. 4 pers. Soppa? Jag vet inte. Vi får se :D
   Det var meningen att vi skulle hinna med en buss om 4 minuter men... Så blev det inte och vi tar nästa buss om en halvtimme. Vi ska åka till the mushroom och titta ut över Örebro. Vi kanske ser vårat hus? Hoppas det, det skulle vara lite kul.


Kommentarer
Postat av: ChRi$t0pHeR

Tjena! :D

My namn is Christopher and jag love din blog och everything du writed om your tid with Giulia! Many awesome stuff you have manage to do in the short period of time that she spends with your family! :D



Jag kommenterar det du skriver om besökarna på din blogg, ja kan nog gissa att det är 110% chans att jag är en av dom ^^

2010-08-20 @ 19:51:33

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0