Har varit hemma i 10 dagar men det har ju varit för bra väder för att sitta vid datorn så nu lägger jag in lite bilder.

(Fast det är sol nu också, men man kan ju inte vara ute i solen hela dagarna, då bränner man sig ju)


Kyrkan i Cannero med klocktornet som ringde jämt och ständigt.

Jag och Giulia i byn vi stannnade vid när vi var ute och gick i skogen. I bakgrunden ser man Sweischiska berg :P

En av kassarna med kinesiska mandariner, vi plockade tio kilo som vi sedan kärnade och Antonella kokade sylt. Som blev väldigt söt.

Titta inte på Giulia utan på tanten i rullstol bakom henne (jag kunde ju inte direkt rikta kameran mot en helt random tant så det fick bli lite smygfotografering! :) ), ser ni var hon har på huvudet? Om inte kan jag ju förklara; en pappersservett fastsat med ett hårspänne. En ny solhatt kanske? :)

Svanen som tog mina skor på stranden i Cannero!

Eem... Så här såg vi ut på basketlägret i Caspoggio. Mina byxor är storlek L, passar perfekt ;D

Det var allt jag tänker lägga in om mitt utbyte i Milano, Giulia kommer hit i augusti och då blir det förhoppningsvis en del inlägg om hennes tid i Sverige, och sedan blir det antagligen en ganska tyst period att se fram emot, om jag inte börjar blogga till vardags, fast det gör jag nog inte.. Det är ju tänkt att jag ska ha den här bloggen som minne efter utbytet och att jag ska, om jag kommeriväg i ett år över atlanten, kunna blogga därifrån. Men någon updatering lite då och då blir det nog, så försvinn inte helt :D

/Louise


Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0