Krèngel krèngel.

Ska èka alldelles strax men hèller pè och krènglar med tràningsprogram frèn min trànare som mamma ska skicka men det blir bara fel hela tiden. Men snart ska det nog gè! :)


Ska fòrsòka fòrtydliga en sak som jag skrev hàromdagen, jag skrev att jag nàstan skrev hem istàllet fòr hit. Det kànns som att huset jag bor i hàr àr hemma just nu, vilket det ocksè àr, men jag har inte èkt "hem" nàr jag èkte till Italien, utan jag èkte sèklart "hit". Sè jag tànkte skriva "blablabla sedan jag kom hem" och menade hit till huset, inte till Italien. Men jag àndrade sè det blev "blablabla sedan jag kom hit", hit som i till Italien, fòr det passade bàttre tckte jag.

Det kànns som att jag àr i Sverige och att den ànda skillnaden àr att jag pratar engelska med mina kompisar och hemma med familjen. Det kàndes lite speciellt i bòrjan, men nu bòrjar det bli irriterande. Det kànns som att jag kan vàxla òver och bàrja prata svenska med alla hàr nàr som helst, men precis nàr jag tànker gòra det kommer jag ihèg att det inte alls gèr fòr ingen fòrstèr svenska hàr. Jag har làrt Giulia vad Malmò àr. Hon hade ingen aning...

Det ska bli skònt att làmna Milano faktiskt. Mest fòr att sè mycket vi har gètt dem hàr dagarna har jag aldrig gètt tidigare, vi har gètt òverallt, nègra gènger har vi tagit tunnelbanan eller spèrvagnen, men mest har vi gètt. Och det àr ofta lèngt, sè vi har typ gètt en kvart èt alla hèll, hela tiden.
   Dels ocksè fòr att folk inte vet vad hundbajspèsar àr sè det àr bajs òverrallt. Det àr àckligt. Vàldigt àckligt.

Nu ska vi èka. Hejdè alla!

Kram Louise


Kommentarer
Postat av: Mamsen Lena

Efter mycket om och men funkade det att skicka träningsprogrammen. Bra, för din del. Tänk på att ni är högre upp både vid sjön och på träningslägret, så ta det lugnt. Kram mamma

2010-06-20 @ 18:46:49
Postat av: Mamsen Lena

Hej gumman! Ditt förtydligande var roligt... Du kanske får förtydliga förtydligandet, hihi. Karins 40-årsfest igår var jätterolig. God mat och trevligt folk. Prat, lekar, prat, lekar, prat, dans och prat och sen hem 03.30. Har varit ganska trött idag (söndag), och ska kolla på Ugly Betty och Grey's Anatomi nu. Vi hörs senare. Kram mamma

2010-06-20 @ 18:49:10
Postat av: Mamsen Lena

Förresten, pappa jobbar (Halmstad) när du kommer hem, så jag hämtar dig. Skulle bara säga det. Kram igen, mam.

2010-06-20 @ 18:51:32

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0