Var jag lite förvirrad i förra inlägget tro?

Det är inte riktigt lika varmt idag som de andra dagarna, men det gör inget. (Har ändå bara suttit i skolan hela dagen liksom, och nu ska jag fortsätta plugga - seriöst, går man IB har man inget liv, i alla fall inte i maj när alla andra verkar ha softa avslutningsveckor, eller vad sägs om kursprov i biologi, en uppsatsinlämning och en historialäxa till på måndag och nationella i matte på tisdag? -.- Å andra sidan, jag valde program själv, jag har mig själv att skylla.) I alla fall, snart är det sommarlov. Lite mindre än en måa kvar bara!

Ska göra en massa roliga saker i sommar, dels hålla i ett orienteringsläger för lågstadiebarn och jobba på dagkollo, och dels ta en 5 mil cykeltur på tandem med Awesomeness, Dimethylbutane och Stina. Vi ska valfärda till Askersund, tur och retur. Dessutom kommer en kompis hit i en vecka OCH SEN DRAR JAG.

So long i sommarvädret.

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0