Franska revolutionen.

Klockan är jag vet inte hur mycket, sist jag kollade var hon fem över ett. Jag är i valet mellan att 1) gå och lägga mig, och 2) skriva tre uppstatser om franska revolutionen. De ska lämnas in imorgon, men är bara för VG/MVG och G har jag gjort (skriver ut sista pappret - nu är det klart) men jag vill ju ha chans att få högre betyg... Å andra sidan har vi två revolutioner kvar, amerikanska och industriella (ja eller hur, vi gör dem i rätt ordning :D ), och jag kan ju jobba mig till ett högre betyg där, plus att slutbetyget sätts på det jag visar i slutet av året och inte det jag visar i december.
   Jag ska alltså skriva tre uppstatser. Eller inte. Det lutar mot inte. Jag är riktigt trött redan. Jag gör en och ser. Fast nej. Jag struntar i det nu, kollar imorgon om vi får mejla dem i helgen (de skulle vara inne vecka 48, dvs söndag kl 23.59^^), och nu går jag och lägger mig. Det är ju trots allt skola imorgon.


Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0