Varmt å svanfara!

Jag smälter! Klockan är 20 i 6 och det är 36.4 grader ute. Lite konstigt att det är som varmast på kvällen. Giulia vill gå och mata änderna på stranden, jag tycker att hon är galen. Min hjärna har liksom smält och runnit ut genom min näsa ut på golvet, tillsammans med all min ork att göra någonting. Vi ska gå och mata änderna senare, när det inte är lika varmt längre.

Vi var på stranden idag ett par timmar och det kom en svanfamilj som vi gav några kex till. Tydligen räckte inte det, för pappa svan ville ha mina skor också, och när han tagit dem, (han lämnade dem precis där han tog dem som tur var), försökte han dessutom nå mina tår! Men det misslyckades han med för jag sprang iväg=)

Ha en glad midsommar i morgon, kram från en något lite för varm och nästan svan-attackerad Louise.

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0