Det regnar och jag skulle träna.

Det har regnat hela dagen idag, ända sen jag vaknade till nu. Inte för att det slutar nu, det tvivlar jag på. Men nu är ju nu.

Orienterade med skolan idag, självklart på en dag som det regnar på. Jag tycker inte om regn, men allt vatten i skogen är ganska okej eftersom jag inte känner att skorna är för små när dem är blöta! :)


Föresten så ska jag berätta syftet med den här bloggen. Jag hoppas att jag ska kunna blogga när jag reser, tex så ska jag på utbyte till Italien i sommar och jag vill åka som utbytesstudent ett år till USA 11/12. Just nu ligger jag lågt på USA-punkten och tänker börja ösa över information över mina föräldrar om ett utbytesår när sommarutbytet är klart i augusti/september, och sedan bär det förhoppningsvis av över Atlanten!

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0