10/10-10 - En gång väldigt sällan

Igår var det en av Sveriges största orienteringstävlingar utanför Stockholm som min klubb var på. Såklart var jag förutseende på morgonen och tog converse, jag tänkte inte på att det brukar bli ganska lerigt på orienteringstävlingar... Men som tur var blev det inte det, vi var på en gräsyta precis bredvid en stor soptipp och det var bara lite lerigt :D

Det var lite coolt, jag kan säga att jag har tvättat håret på en soptipp nu. Det låter mycket värre än det var, det var inte på själv soptippen utan ett par hundra meter därifrån men det var på soptippens område.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha blev håret verkligen rent? ;DD Hur går det för dig, vilken organisation lutar det mot? :) kram!

2010-10-14 @ 21:32:16
URL: http://vickanusa.blogg.se/

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0