Det händer inget.

Just nu är det dött. Det händer inget. Inget mejl från famijen, jag har ju inte mejlat dem heller på ett par dagar, ska göra det, jo visst en läkarundersökning igår som gick bra, och en utbytesträff på tisdag inplanerad, men inget annat. Allt är fixat, nästan, inte så mycket som saknas. Ska provpacka på söndag. VISA har jag, familj och skola likaså, har alla papper jag behöver, fått svar på alla frågor... Det är nästan så jag önskar att allt inte var klart, bara för att få tiden att gå till den 20e. Nog för att den kommer gå fort ändå. Samtidigt som jag är klar med allt nästan vill jag inte åka riktigt än, men vad har jag kvar i Sverige att göra? USA väntar på mig, familjen, skolan, kulturen, upplevelsen, året.
Om det bara kunde hända nåt spännande.

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0