43 dagar, sedan går jag på Ameriskanskt High School

Det händer så mycket, men ändå inte. Det är 43 dagar till jag börjar skolan på andra sidan Atlanten, när jag officiellt blir en av Ohios alla high school elever. Jag kommer bo där, leva där, oh det känns så verkligt just nu, men ändå så avlägset. Det är verkligen avlägset, mitt framtida liv därborta. Om 43 dagar, en månad och två veckor, lika mycket tid som har gått av sommarlovet, börjar skolan.
På måndag ska vi försöka boka flygbiljetter, vi tänkte åka upp och ta hjälp av en resebyrå för det är lättare än att leta själv på internet.
Föresten, familjen vet att jag heter Louise och inte Anna, som det hade kunnat bli eftersom de ville ha "Given names" (Anna Louise), och "First name" (Anna), exakt enligt passet. :)

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0