Det jobbiga har bara börjat.

(Något som inte riktigt hör till den här rubriken men som å andra sidan är så roligt och spännande att jag skriver det ändå är att jag ev kommer åka till Kanada i år över/runt jul, och att jag måste göra ännu en läkarundersökning (innan jag åker så det går snabbare väl där borta) för jag måste ha ett formulär ifyllt av läkare för att få sporta i USA.)
Vi har precis varit på Oringen ett par dagar, och jag blev tvungen att säga hejdå till en väldigt fin tjej inför USA igår. Det var verkligen inte kul, och det var bara en person. Det drar i gång nu, alla hejdå'n och sista förberedelser. Usch. Ibland känns det inte lika kul, när man tvingas lämna så mycket och så många kvar här hemma. Alla jag känner skulle bara på något magiskt sätt kunna följa med mig till USA, det vore nåt.
Mitt utbytesår är en grej jag ska göra själv, och som det inte "är meningen" att jag ska dela med någon hemifrån på plats, men ändå. Det är en fin tanke, och jag brukar tänka på den när det känns jobbigt att behöva lämna Sverige.
Ni ska veta att jag kommer sakna er, så otroligt mycket.

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0