HPDH part 2

I tisdags natt var det midnattspremiär av Harry Potter and the Deathly Hallows part 2. Jag tänker inte ens försöka mig på att skriva något om hur det var, alla skrattade, klappade händerna, grät av sorg, grät av lycka, darrade, rös av spänning, stämning och fantasktisktivitet, och det var fantastiskt.

Själv gick jag som Luna, med två Dödsätare och en Hermione som sällskap. Jag måste få ge credit till den här tjejen, San Smith, för hennes guide till en Luna kostym som verkligen var jättebra!
Dödsätare, Luna Lovegood, Hermione Granger, Dödsätare

Två stycken Luna (lägg inte märke till min obefintliga hållning).

Den här familjen fick mig att gråta lite till med orden "det är sista filmen och manhar levt med det så länge - vi vill fira hela serien en sista gång!", och med att hela familjen hade klätt ut sig (Professor Trelawney, Draco Malfoy, Remus Lupin). Och ärligt - de har lyckast väldigt väldigt bra!

<3

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0