Placeringsuppdatering

Jag har precis fått veta att jag inte bara kommer ha ett värdsyskon, utan 5! Det känns verkligen jättekul, här i Sverige har jag inga syskon och jag har alltid velat ha en stor familj. De bor i ett tvåvånings hus utanför en by på 300-400 invånare.
Jag kommer inte heller gå på skolan med 2000 elever, den ligger på andra sidan staten. Redan när jag fick placeringen verkade det konstigt och YFU Sverige kollade upp det. Ett litet "East" hade råkat komma med i skolnamnet, som gjorde det till en annan skola. Den nya skolan ligger 1,5 mil hemifrån, och jag kommer antingen åka skolbuss eller bil med min ena syster.
Nu känns det ännu mer på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Linda Tysk

Hej! Åker också till USA nu 11/12, länka?:)

2011-07-20 @ 22:37:27
URL: http://lindatm.blogg.se/

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0