Northeast District + visumhandlingar på samma dag = en glad tjej

Fick veta i vilket distrikt mina handlingar ligger i idag = Northeast District. Förmodligen hamnar jag alltså där, ifall det inte händer nåt så de byter. Dessutom kunde de på kontoret säga att just nu ligger papprena i Ohio! Det betyder absolut inte att jag hamnar där, men det kanske lutar lite mot det just nu? Men som med distriktsplaceringen; den kan ändras.

(Märks det att jag försöker att inte bygga upp förhoppningar här eller? ;) )

Hur som helst, i Northeast District ingår Connecticut, Massachusetts, Maine, New Hampshire, New Jersey, New York, Ohio, Pennsylvania Rhode Island, Vermont och West Virginia.


Och med posten kom även mina visumsaker idag. Det är sju miljarder saker man måste fixa och så ska man åka till Ambassaden i Stockholm för intervju, mest för att lämna fingeravtryck men även för att svara på några frågor.

Det börjar hända ännu mera saker nu :D

Kommentarer
Postat av: TUVAALICIA

woho fan vad gött!! :D

2011-05-11 @ 16:00:29
URL: http://tuvaalicia.blogg.se/
Postat av: amanda utbytesstudent USA

De där staterna är ju inte helt fel!

2011-05-11 @ 21:22:59
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0