Så får jag kanske veta distrikt snart?

Hejhopp galopp. Ska precis boka tågbiljetter till YFUs förberedelseläger i mitten av juni och mejlade nyss kontoret och frågade om de visste var, alltså i vilket disrikt, mina papper ligger. Jag är urtaggad på allt just nu.

Fick en kommentar från en anna, kan det kanske vara kusin-anna? I alla fall finns det så många annor i Sverige så om det inte var kusin-anna utan någon annan så ber jag om ursäkt för slutsatsen där. Kul att du hittade hit i alla fall, hoppas du trivs. Eller nåt. Mouhöhöhö



På förberedelselägret får jag i alla fall träffa alla andra som åker med YFU det här året från Sverige någonstans ut i världen (en tjej ska till indien, det är fett coolt, liksom att åka till sydamerika), och vi ska ta med oss badkläder så vi får bada!<3 Och så får vi inte ha någon mobil under helgen, så ifall någon försöker smsa mig då och inte får nåt svar så är det för att den ligger insamlad med alla andra utbytisars mobiler antagligen i någon låda någnstans eller så.

Ska hoppa ut i solen med min biologiska analys av Harry Potter (bokstavligen, alltså jag gör en sån) och sen tittar jag och mammsen på sjuan del ett i kväll, fixade (köpte på stan vill säga, på riktigt, jag är faktiskt inte olaglig och laddar hem filmer, då tjänar de ju heller inget och då skulle det inte bli någon sista del av Harry Potter) hem den idag, och så äter vi grillad sjökatt med potatismos till.

Hej haj delfin myskoxe.


Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0