En liten sammanfattning av sommaren.

Jag har tänkt skriva en liten sammanfattning av sommaren, men nu har skolan börjat så det kommer, men jag vet inte när. Inte för att vi har fått så mycket läxor än men man ska jag känna för det också, vilket jag inte gör just nu. Så det kommer så småning om.

Jag har tänkt lägga upp lite bilder till också, jag och Giulia pratade nämligen om hur vi kommer komma ihåg det här utbytet. Som ett roligt, spännande och lärorikt äventyr, var vi överens om, men också att när vi sitter på något ålderdomshem om sisådär 70-80 år och tittar på gamla bilder, ja, då kommer vi minnas mina rosa byxor. Jag kan, utan att överdriva, säga att på var och varannan bild vi har tagit på mig har samma par rosa byxor på mig. Lägger upp lite bilder lite senare så får ni se :D

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0