JAG SER SOLEN!

Sol. Det har regnat i två veckor. TVÅ VECKOR. Det måste för sjutton vara sol när Giulia kommer hit, det kan ju inte regna 5 veckor i sträck!

Men som sagt, nu kom solen. Den syns genom ett litet litet hål i det grå molntäcket, men sol är det :) Det var väl den andra solglimten jag sett på de här veckorna, och då var den första i morse i Västerås. Där var det sol (jag var där och tävlade) och så åkte vi hem och mötes av regn. Jag och mamma gick på bio. Det var skojigt :D

Tiden här hemma har gått jättefort, jag har varit hemma i fyra veckor redan! Giulia kommer om ett par dagar.

Det är sista dagen av EM i Barcelona idag. Friidrott, för er som inte har varit uppdaterade på vad osm händer senaste veckan. Om en halvtimme är det damernas höjdhoppsfinal, håll tummarna för Sverige!

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0