Inget kommer någonsin kunna jämföra sig med det här. Det går liksom bara inte.

Det förvånar mig hur det finns dem som inte läst Harry Potter. Inte ens sett filmerna. Alltså, de senaste filmerna är inte så där himla extremt bra men de första lyser det Harry Potter-stämning om så det är inte sant, men om man inte har läst böckerna men sett filmerna är man inte helt lost i alla fall.
   Annars har man missat ALLT. Harry Potter har funnits i hela mitt liv. Och hur sjutton lyckas Rowling skriva en sån story? Det är inte klokt. Men det är sorligt måste det vara för henne, hon får aldrig möta de personerna hon verkligen känner till 112% i verkligheten.

Jag var ledsen när jag läste ut sista Harry Potter boken första gången. Tänkte att nu var sagan slut. Har läst ut den igen nu. Sagan är inte slut. Sagan kommer aldrig ta slut.

Nästa film kommer föresten snart. SNART. 10 dagar. Too bad att jag fortfarande inte fattar hur man lägger in videoklipp i bloggen, annars hade jag kunna lägga in den nya Harry Potterglimtaren, men men... ("Glimtare" fick jag från en annan blogg, det är så sant, vem vill ha en släpvagn efter sig?)

Men bilder kan jag allt lägga upp på bloggen. Så teknisk är jag serru.

Kommentarer
Postat av: Lo

Åå, jag förstår precis hur du menar. Harry Potter har liksom, hur sorgligt det än låter, varit en så stor del av mitt liv och att prata med folk som varken har läst böckerna eller sett filmerna är så absurt. Och nu när de två sista filmerna är på G så känns det verkligen konkret. Trots att Harry Potter aldrig kommer att försvinna ur mitt liv och det kommer alltid att finnas så blir det liksom slut där. Finito. Inga fler historier kommer att komma om just Harry. Och jag hatar det.

2010-11-08 @ 02:37:26
URL: http://louisewi.blogg.se/
Postat av: Inte Anna Maria

Aaah, älskar bilden! :3 Är den "verklig" så att säa? :]

2010-11-09 @ 21:14:28
Postat av: Louise

Ingen aning^^ Men himla fin är den :3

2010-11-09 @ 21:28:02
URL: http://blogglouise.blogg.se/

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0