Jag vet inte vad jag ska sätta för rubrik.

Snön töar bort... Imorse regnade det. Glad är jag som hunnit åka skjärtlapp redan, ifall det inte kommer någon mer snö den här vintern. Bara ifall liksom. :D

Lovade ett par kompisar att jag skulle lägga upp en bild jag hittat med jämförelser av Harry Potter och Twilight. Jag har läst Twilightböckerna och tycker de är väldigt bra, filmerna däremot är usch fy blä och tvi för (ungefär). Den här är lite rolig ändå. Det är sådan hysteri kring Twilight, den borde cirkulera runt Harry Potter istället. Har knappt sett någon reklam alls för HP filmen som har preimär om FEM DAGAR och HP är ett världsfenomen. Konstigt. Kanske är det för att de dragit ut så långt som möjligt på sista HP-filmen för att kunna tjäna pengar att intenstiteten kring HP har trappats ner. Å andra sidan verkar producenterna för Twilight bara vilja tjäna lite kosing snabbt som sjutton. Nåja, inte mycket att göra åt.




Kommentarer
Postat av: Maya

HAHAH

2010-11-13 @ 18:35:00
URL: http://bigu.blogg.se/

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0