Min facebook profil är sönderflummad.

Som rubriken säger alltså. Vi (dvs jag och mina kära vänner som bland annat skrev 67 frågetecken som kommentarer, ett i varje ruta, dvs 67 nya notifications) fick för mycket socker efter lunchen idag + en och en halv håltimme (okej, jag fick för mycket socker, en dextrosol och en ren sockerbit, de andra... blev taggade av min pigghet tror jag nog) och flummade runt på facebook. Mestadels min profil. Andra måste tro att vi har en herrans massa skruvar lösta, men till mitt försvar säger jag då att det har vi inte, bara ibland. :)

P.S. När jag läste igenom gårdagens lilla inlägg upptäckte jag att jag inte var så tydlig, vet inte om någon förstod riktigt vad jag menade med "glimtare". Trailer.

Nu vet alla :D . D.S.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Re: vad kul :) jag skicakde in f ör några veckor sen, men jag tog ett sånt foto som tiill ID-bilder istället, annars hade jag fått vänta ååår på skolfotot haha... men det blev bra. :)



Åh vad syyynd :(

2010-11-09 @ 16:03:35
URL: http://justsam.blogg.se/

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0