Några citat.

Jag vill verkligen skicka iväg mina papper till YFU nu. Allt är ifyllt förutom en sak, men snart är det förhoppningsvis också klart. Då ska jag skicka dem! :)

För att få tiden att gå lite snabbare lägger jag in några fina citat som sagts senaste tiden.

Anna Maria, and from now on refered to as Awesomeness i bloggen, en dag på en kemilektion: "They join cause' one doesn't want one and one wants one and "PLOPP"."

Märta, också hon får ett smeknamn (Dimethylbutane) till Awesomeness när hon skulle ta bussen till henne, hon bor på landet: "Du åker genom en skog och kommer ut på en åker och då ska du gå av."
   (Ifall någon inte förstod det roliga där, vad består landet av om inte skog, åker, skog, åker, skog, hus, åker, skog? :D)
   Värt att lägga till att Awesomeness inte förstod när hon skulle gå av så hon satt kvar till ändhållplatsen 40 minuter bort ungefär...

Dimethylbutane igen, skulle förklara skillnaden på mig och henne idag på fysiken:
"Vissa lärare förklara förklarar på ett sätt, går ner i alla gropar vilket är jättebra för då förstår man verkligen allt, men dem tänker inte som du och du tänker inte som dem och eran kommunikation brister. Du ska utforska varenda gruskorn av vägen medans dem går lite snabbare. Eller så gör man som jag gör, när jag ser slutet av vägen då springer jag dit direkt men så händer det att jag ramlar i en grop för att jag inte har utforskat gruskornen som du."

Lite sånt som min vardag består av.

Kommentarer
Postat av: Awesomeness

Hah, kärlek :D Hade faktiskt glömt mitt lilla PLOPP ♥ Och jag kan meddela att du har en underbar vardag. Nej, jag skoja bara, den är AWESOME, min lilla kk (:

2010-11-25 @ 00:20:00
Postat av: Louise

*Kladdkaka

Det där blir fel annars vet du^^



Nytt namn here it comes?^^

2010-11-25 @ 23:51:10
URL: http://blogglouise.blogg.se/

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0