One of those great days which only comes around once in a while

Är det idag.

Jag har förlorat en debatt idag, fått piller att knapra på i tio dagar framöver av doktorn, har så mycket att göra över helgen att mina böcker inte fick plats i väskan på väg hem från skolan, det är redan kolsvart utomhus och det var det inte för en halvtimme sedan och kommer tvingas välja mellan att kolla på Vampire Dairies eller Bakom Kulisserna på HPDH ikväll (ser jag inte på Vamp. Dairies missar jag det eftersom jag inte är hemma när reprisen går, då är jag och ser HPDH på bio!, men om jag inte ser på Bakom Kulisserna praogrammet missar jag det för vi kan inte spela in-.-).

Men inget av det där spelar någon roll för jag är så otroligt glad just nu!!!



Uppdatering 21.10: Jag glömde nämna att jag inte har lyckats få iväg mina papper till YFU än, måste få tar i min ena moster först... Wish me good luck, it seems to be pretty hard. Hon svarar aldrig på telefon :(

Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Och vem vann debatten då? ^^ :D

Du kan kolla på VD på tv6 play, så ta bakom kulisserna c:

2010-11-18 @ 22:32:50
Postat av: Louise

Haha jaja Anna Maria, jag vet :)



Det visade sig att vi kunde spela in så jag slapp se bakom kulisserna före jag såg filmen :D För övrigt är det 3 h och 44 min tills jag ska se den^^

2010-11-19 @ 14:31:21
URL: http://blogglouise.blogg.se/

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0