Min första dröm om USA.

Jag drömde om USA häromdagen (okej, natten till igår), den var väl mindre rolig.. Typ hela min klass skulle i alla fall åka ett år till USA men vi hade inte fått några familjer än och nu skulle vi åka. Vi åkte. Men istället för att komma till USA hamnade vi i Uruguay eftersom det inte fanns några fler familjer i USA, och vi skulle bo ett år på ett kollektiv i Urugauay mitt ute i regnskogen.
   Vi fick välja sängar och rum själva och så kommer en tjej och blir arg på mig för att jag var snabb och tog den bästa. Hon fick en ännu bättre så varför klagade hon?
   Sedan gick jag i alla fall bara runt lite random i huset tills jag vaknade, försökte få personalen att förstå att jag hade kommit fel; att jag skulle till USA inte Uruguay...

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0