Alltså vilken underbar dag.

Det här är verkligen en toppendag. Jag har pluggat 5 timmar och har fortfarande en uppsats kvar att skriva (fast den skjuter jag upp till imorgon och sen ska den in på tisdag), kom nyss på att jag måste förbereda ett tal till Rotarylunchen imorgon om sommarutbytet, jag vill otroligt gärna läsa HP7 (Harry Potter och Dödsrelikerna alltså) som jag precis börjat göra och jag har inte varit utanför dörren idag. Satt lite vid ett öppet fönster förut, det räknas väl som frisk luft?

Härom dagen hade jag 7 unika besökare. En var jag. Men det är det högsta på typ en månad eller så, och jag tror det är för att jag numera har länkat till lite andra utbytesstudenter och då tänkte jag berätta för att nya här vem jag är :)

Jag heter Louise och är 16 år, går Pre-DP i år (dvs ettan, börjar på International Baccalareate Diploma Programme nästa år, förhoppningsvis näst-nästa år). Jag vill bli utbytesstudent (that's why näst-nästa år) och nu i sommar har jag varit på short term exchange med Rotary.

Jag vill åka till USA nästa år alltså.

Pratade seriöst med mamma och pappa om det i veckan och de är positiva till det! Woho! Har bokat möte med SYOn på skolan på torsdag för att prata stependier (hoppas hoppas hoppas man kan få några sånna! :D ) och idag har jag börjat göra listor över de olika organistationerna. Det känns som att jag kan ha satt igång något nu :D


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hejsan! Ska förhoppningsvis också till USA 11/12, ska vi länka? Vilken organisation ska du åka med? Kram

2010-09-21 @ 09:25:28
URL: http://vickanusa.blogg.se/

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0