Hoppsan.

Jag tröttnade på min mobil idag. Det är en sån där riktigt gammal Nokia som håller för evigt och när det väl händer något är det inte lönt att lämna in den för den är så gammal ändå. Jag hade tänkt köra den till slutet.

Slutet kom idag. Jag bara RÅKADE banka den i en tegelvägg, köra över den med cykeln och "tappa" den på marken x antal gånger. Den borde vara sönder. Det är den inte. Den fungerar lika bra  som innan de där olyckorna drabbade den. Lika dåligt snarare, den är riktigt urkass.
   Den går inte att stänga av, men när den väl stänger av sig själv går det inte att sätta på den igen. Jag har fått samma sms 8 gånger vilket lett till att jag lyssnat på samma meddelande 3 gånger, och för sjutton det kostar pengar att lyssna av telefonsvararen! Radio sattes på den i morse när det ringde, men ursäkta, det finns inte ens radio på den?!

Så farväl lilla älskade mobil. Snart ligger du i elektronikinsamlingen ute i soprummet.

Frågan är bara vad jag ska köpa för ny mobil?

Dessutom kommer jag inte in på min hotmail längre, kommer inte ihåg lösenordet. Toppen. Jag är helt avskärmad. Looovely.

P.S. Alltså, jag måste bara förtydliga: Jag gjorde ABSOLUT inte de här sakerna mot min mobil med flit, det var såklart olycklshändelser. Och att jag innan den fick uppleva hur det är att bli överkörd av ett 28" Crescent hjul tog ur minneskortet, simkortet och batteriet var bara av en ren tillfällighet. 
   Truly by accident, of course.


Kommentarer
Postat av: Maya

HAAHHA:D:D:D

2010-09-28 @ 18:48:00
URL: http://undervingen.blogg.se/

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0