(Idétorka)

Halloj.

Dygning + 3 h sömn --> Det har varit det bästa dygnet på länge tjejer!
Ton med läxor som egentligen känns ganska onödiga + 3 prov
Orienteringstävling imorgon, dvs tidig morgon imorgon vilket betyder tidig kväll ikväll + tack vare den sömnlösa natten kommer nattens sömn vara i sisådär tre ljusår skulle jag tro (dvs, läggning kl 9)

= En liten lördag i september en gång långt långt borta.


*UPPDATERING 26 september*

Ett litet tips: Var inte vaken ett och ett halvt dygn varpå du sover 10 nästan 11 timmar och sedan tävlar. Det är ingen bra kombination.

Såvida du inte tycker om att benen känns som gelé ute i skogen, att vara helt darrig när du kommer i mål och så trött att du skulle kunna gå och lägga dig och sova till imorgon när klockan är 17.49.

Men jag har haft himla kul, så jag klagar egentligen inte jag bara berättar :D


Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0