Jag tog några frågor från en annan utbytesstudents blogg, hoppas det var okej för dig.

01. Stänger du av mobilen när du sover? Ibland, ibland inte.02. Vem såg dig senast naken? Jag. 03. Hur såg du ut på högstadiet? Som nu. 04. Hur kommer du se ut om tjugo år?Jag kommer gå runt hela dagarna i vita kläder på ett sjukhus. 05. Hur var du på dagis? Jag visste allt om alla. Man kunde fråga mig vems en viss tofs var. Jag visste. Och så älskade jag tejp, jag och mina kompisar tejpade så mycket att våra föräldrar fick köpa tejp till dagis. 06. Hur är du att ha som arbetskamrat? Jag jobbar inte om man bortser från skolan som faktiskt är mitt jobb. Jag är positiv. Ambitiös. 07. Har du celluliter? Just nu har jag en herrans massa myggbett. 08. Biter du på naglarna? Nepp. 09. Har du något handikapp? Nej, men min kära mams och paps tycker att jag pratar för fort. Har hört att det tyder på att man är intellegent. 10. Är du rädd för att få hängbröst? Det får alla tanter det är bara att gilla läget. 11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Jag tror att Gud är en hen. 12. Svär du? Såklart, det gör alla. Även dem som säger sig aldrig svära svär ibland. 13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Skulle vara det om jag träffade på någon från Jehovas Vittnen så länge den personen var trevlig mot mig. 14. Hur homo är du på en skala 1 - 10? Ja du... Det vet jag inte. 15. Tror du på utomjordningar? Varför skulle jordingarna vara ensamma i universum? Och vi är faktiskt rymdvarelser vi också. 16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Det spelar ingen roll vad jag äter, maten är oftast tråkig hur som helst. Att äta är överskattat. 17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Allt som innehåller ärtor som inte går att peta bort. 18. Har du blivit arresterad? Nej. 19. Ljuger du? Jag tror inte att man skulle må bra av att bara tala sanning hela tiden. 20. Har du kysst en polis? Nej. 21. Är du rädd för Securitasvakter? Nej, jag tycker dem är coola. 22. Har du någonting att dölja? Absolut. 23. Vad har du på din nyckelknippa? Dubbla hemnycklar, 2 skåpnycklar fast det är bara en som fungerar, två cykelnycklar och en bricka från polisen tror jag som det står något säkerhetsnummer på. 24. Är du / har du varit gift? Nej. Jag brukar lägga mina tårtbitar ner med flit. 25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Det är väl bättre att jag hämtar honom än att han traskar runt full på stan? 26. Kan du laga cyklar? Jag kan tvätta dem! 27. Kan du fixa med bilar? Såklart, det är det lättaste som finns. Har jag glömt att säga att jag brukar meka med bilar varje dag efter skolan? 28. Brukar du köra om? På cykel, jämt. Alla cyklar ju så sakta. 29. Kan du baka bröd? Det är ju så himla svårt, men ja. 30. Vet du hur man frostar av en frys? Japp, det vet jag. 31. När sa du senast att du älskade någon? Ingen aning men det var nog inte så länge sedan. 32. Vilken tvserie skulle du helst leva i? Ugly Betty, Betty skulle vara min moster.

Tog dem från Louises blogg som är länkad under mina länkar. Tackartackar Louise :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Okej, vilken organisation blir det då tror du? :DD

2010-09-22 @ 22:32:36
URL: http://vickanusa.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag håller på att ansöka till Rotary just nu :) Det verkar som en jättebra organisation! Har inte hört om någon annan som ska söka till dem i år, från forumet eller bloggar eller något :o Men okej, är du oxå 94? :D

2010-09-23 @ 00:18:21
URL: http://vickanusa.blogg.se/

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0