Jag var bara tvungen att berätta en sak. Det är min tredje time på pallen på orienteringstävlingar :)

Vi var och sprang Stafett-DM idag jag och min orienteringsklubb, vi knep silvret :)


Egentligen kan vi inte säga att vi "knep" silvret. Vi som sprang andrasträckan tappade 10 minuter mot vinnarna, och då hade vi gått ut en minut efter dem.. E ehehe...
   Treorna råkade få över en timme på sin sista löpare, så även fast vi gav våran sista löpare ett försprång mot den klubben med "hela" trettio sekunder så var det inte så svårt för henne att hålla andraplatsen, hon sprang en halvtimme snabbare än den stackars andra tjejen som måste ha virrat bort sig rätt rejält.
   Det fjärde laget stämplade bort sig, dvs blev inte godkända.

Passar på att länka till tjejen näst längst till högers blogg, Clara heter hon.

http://clarajo.blogg.se/2010/september/stafett-dm.html


Kommentarer
Postat av: Christopher

Ni vann ett silver och förlora ett guld ;) men det var väldigt starkt gjort av er :D Bra jobbat Tjejer!!! :D

2010-09-12 @ 19:21:48
Postat av: Lo

såg i forumet, haha FORUMET, att du kanske också ska åka till usa nästa år :) ska vi länka?

2010-09-16 @ 21:49:58
URL: http://louisewi.blogg.se/

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0