Lite beslutsångest.

Jag kan inte riktig bestämma mig för vad jag ska skriva. Jag har tre saker jag vill plinta ner på bloggen men i olika inlägg, det blir konstigt om jag lägger upp tre inlägg med en mening i varje. Men sakerna hör liksom inte ihop...

Det finns en utbytesorganisation som heter YFU (Youth For Understanding), de erbjuder utbytesår till Finland. Vad sägs, bör jag skrota drömmen om USA och åka till exotiska Finland istället?

Min mobil fungerar fortfarande, i alla fall någorlunda bra. Funderar på om jag ska tvätta den i tvättmaskinen. Det borde inte vara så här svårt att ha sönder en mobil.

Och

Jag vet vad jag tycker om för mat. Ni som läst de 32 frågorna i ett tidigare inlägg vet att jag inte är ett så stort fan av mat, men jag kom på en sak igår. Igår var en helt underbar dag. Jag TYCKTE om maten. Jag njöt nästan, trodde inte jag skulle uppleva den känslan när det gäller mat.
   Jag åt lasagne och korvstroganoff.


Det blev kanske lite rörigt det här inlägget, hmm...

Kommentarer
Postat av: Anders

Åk till Finland och lär dig ett hopplöst språk som bara består av Y, Ä, Ö

2010-10-04 @ 22:05:41

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0