Det skulle kännas ännu bättre med hälsningar... :)

Det är alltid kul när man får fler läsare än vanligt, och igår hade jag 22 st (normalt pendlar det mellan de otroligt höga talen 2 och 5 personer per dag ;) ), men inte en ända kommentar någonstans. Vad är det som gör er rädda för att hälsa något? Är det att alla andra kommer läsa det? Om det är så får ni mer än gärna bara lägga till att ni inte vill att det ska synas så visar jag inte var ni skrev (jag läser alla kommentarer innan jag publicerar dem), så kan ni hälsa något ändå!

Men nu kom jag på en sak, att eftersom det ändå är ett par stycken som kommer tillbaka lite då och då (antar jag i alla fall, tror inte att 4 nya hittar bloggen varje dag eftersom den varken är stor eller syns någonstans) så ber jag om en liten sak. Kan inte ni skriva hej, jag heter, läser din blogg si och så ofta etc, så jag får veta vem som läser? Det ni skriver här kommer jag inte publicera och ingen annan än jag kommer läsa det.

Det tar bara ett par minuter, och skulle göra mig så jätteglad av att veta vilka ni är! I nuläget har jag bara en liten aning om vilka som tittar in här, så hälsa något, please?

Trevlig fortsatt läsning!
/Louise


Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0