SLEP-test på måndag

Tjolahop :) Lite öde här just nu, det händer inte så mycket. Hade en besökstopp i onsdags, hur kommer det sig? Lite trevligt med läsare tycker jag :) (Okej, "besökstopp", 5 pers ;) )

I övermorgon ska jag i alla fall göra ett engelskatest som alla som åker till USA måste göra, det är obligatoriskt för att skolorna ska veta vart man ligger språkmässigt. Det blir nog inga problem tror jag inte, det ska bli kul. Vad jag vet liknar det nationella i nian, med en hör- och läsförståelse som man ska svara på frågor till.
   Det blir spännande :D

Och nu ska jag plugga. Har kursprov i fysik på tisdag och ett och halvt kapitel i matteboken att räkna också till tisdag, plus en svenskauppsats som ska in måndag. Utöver det skulle jag kunna skriva någon av mina fyra engelskauppsatser som jag också måste skriva, helst innan påsklovet, eller titta lite på italienskaläxan. Vad jag älskar det här, vilken fin helg jag har<3

Visstja, föresten, jag hade inte turberculos.

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0