When you wish upon a star

Jag vill ha min placering.

Jag vill börja skriva listor över allt jag ska ha med mig.

Jag vill gå runt i affärer och leta presenter till värdfamiljen.

Jag vill ha en stor hög med saker som jag tydligen inte kommer klara mig utan på golvet och kämpa för att allt ska få plats i en väska.

Jag vill gå på min nya skola helt vilsen och jättenervös första dagen på High School.

Jag vill åka på Pre Departure Camp vilket kommer i juni med alla andra YFUare i Sverige.

Jag vill att det ska bli sommarlov.

Jag vill träffa mina älskade vänner sista kvällen innan jag åker, med vetskapen om att vi inte kommer ses på ett år.

Jag vill sitta i USA och ta emot paket med Ahlgrens Bilar ifrån dem hemma i Sverige.

Jag vill hoppa runt stundvis av glädje stundvis på nålar stundvis av ledsamhet innan jag åker.

Men mest av allt vill jag främst få min placering. Och jag hoppas så innerligt att den blir bra!

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0