Grått nytt hår alla!

Tänkte att det kan vara kul med en liten sammanfattning av förra året såhär i början av det nya, sånt är kul tycker jag. :) Så:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, flera saker. Reste utomlands själv för första gången och virkade amigurumi till exempel.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade bara två och nej, de höll jag inte. Eller man kan säga att jag höll det ena lite halvt.

Vilka länder besökte du?
Italien, Tyskland, Danmark, Schweiz och Frankrike (fast det var bara Italien och Tyskland jag verkligen stannade i, dvs jag spenderade mer tid än att sitta på en buss åkandes genom landet där)

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja, jag vill träffa folk jag inte träffat i år.

Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
14 maj (badade i havet i Tyskland, det var 7 grader varmt), 11 juni (skolavslutning) och 12 juni (åkte till Milano)

Största misstaget?
Oj jag kommer faktiskt inte ihåg, men å andra sidan, då kan det inte vara så farligt heller.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fick en sträckning i baksida lår i början av året som tog flera månader att bli av med helt, det var inte så kul. Fick pencilin mot några konstiga utslag på händerna/armarna under hösten.

Bästa köpet?
Mina rosa byxor.

Vad spenderade du mest pengar på?
Måste nog svara kläder, men inte ens där gick det åt särskilt mycket pengar.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Såklart :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Waka Waka Esto es Africa (Shakira), Dear Bobbie (Yellowcard) och Best Friends (Miley Cyrus)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Läst, har läst på tok för lite...

Hur tillbringar du julen?
Hos min moster med familjen och mosters sambos familj.

Blev du kär i år?
Nope.

Favoritprogram på TV?
Vampire Diaries

Bästa boken du läste i år?
Harry Potter och Dödsrelikerna, följd av Hungerspelen del 1 och 2.

Något du önskade dig som du fick?
Resor, ipod, underbara stunder, mina betyg osv.

Något du önskade dig men inte fick?
En SI-pinne med mitt födelsedatum som nummer men det numret var redan taget.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Färgglatt, blandat, rosa, hoppigt.

Vad fick dig att må bra?
Glädje, träning, närstående

Vilken kändis var du mest sugen på?
2010 har varit ett ”kändisfritt” år, har liksom inte brytt mig om kändisar.

De bästa nya människorna du lärde känna.
Ingen nämnd ingen glömd :)

& till sist - är du nöjd med året?
Otroligt nöjd!


Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0