FLYYYYYYGBILJETTER

I torsdags morse, evigheter sen känns det som, men ändå inte, vilket betyder att tiden kommer gå snabbt till USA, bokade vi flygbiljetter till USA. Den 20 augusti kommer jag flyga, med en mellanlandning i USA innan jag når slutdestinationen. Det blir lite läskigt att byta flyg i USA, men jag behöver inte vara själv hela vägen som tur är och som jag är HUR GLAD FÖR SOM HELST, för en tjej som heter Amanda som också åker med YFU sitter på samma plan som jag över Atlanten! (Vi kunde boka samma plan som henne, det gjorde mig glad den morgonen :D ) Vilket betyder att vi kan vara nervösa och ledsna och gråta tillsammans, istället för själva.
Själva flyget över Atlanten tar inte ens 3 h. Om man ska tro avgångs- och ankomsttiderna vill säga ;) Egentligen tar det nästan 9 timmar, men sedan är det tidsskillnad på det som krånglar till det lite grann, hehe :D
Imorgon (läs, senare idag, kl är 01.05 just nu) ska jag försöka få in en nedräknare inför USA, helst en med ett flygplan, har sett att vissa utbytesstudenter har sånna. Jag hoppas att jag hittar!

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0