Känner mig lite kraslig.

Det gör jag i alla fall med tanke på hur mycket jag spinger hos läkare just nu, fast jag vet att det är för något gott. I förrgår var jag hos tandläkaren och fick ett papper underskrivet, igår stundade ett besök hos skolläkaren för allmänläkarundersökningen och imorgon blir det en trip till vaccinationscentralen för nästa dos Hepatit B. På onsdag nästa vecka ska jag tillbaka till vaccinationscentralen och göra TBC-test och tre dagar därefter (dvs lördag om det är öppet då? det är det nog eftersom jag ska dit då), ska jag tillbaka för att läsa av om jag har turberculos eller inte (förhoppningsvis inte) och vaccinera mig för det.

Därmed ska de sista papprena in till YFU och allt jag kan göra sedan är att vänta! :D


Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0