Sånna där småsaker som gör en lite extra glad i vardagen...

... Kan också vara sånt som gör en irriterad. Oavsett hur liten skitsak det egentligen var, det spelar kvittar totalt faktiskt, så är det frustrerande och gör en smått irriterad.

Jag skulle ha gjort mitt TBC-test idag, men så blev det inte. Helt enkelt för att jag inte skulle kunna åka tillbaka om 72 timmar för att läsa av det eftersom det då skulle vara lördag och stängt. Gör testet på fredag i stället. Som sagt, det spelar egentligen ingen roll och det är ingen skada skedd oavsett om jag gör det idag eller i övermorgon, det är bara grejen som sådan. Jag åkte dit och satt där i tjugo minuter bara på kul. Det jag blir lite irriterad på är att hon jag pratade med när jag bestämde tid inte sa något om att det skulle vara stängt på lördag, hon sa att TBC-testen gör man på onsdagar och jag gjorde det ju inte bättre heller genom att inte säga något om lördag. Jag tänkte ju på det och borde kunnat reagera.

Det är lika mycket mitt fel som hon om bokades, om det ens är någons fel (vi är alla människor och den här gången blev det ett missförstånd från allas sidor) och jag är faktiskt inte sur över det egentligen. Blev lite arg just då, hade dessutom sett fram emot lite att få reda på hur ont det gör att ta TBC-testet (alla säger att det gör jätteont), men jag får hålla mig i två dagar till :D

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0