Sitter i Götet och försöker lära mig gåtor.

Just nu ligger jag lite lågt på USA-fronten. Det händer inte så mycket, har en läkartid inbokad om ett par dagar och för övrigt går jag väl mest och väntar på placeringsbesked. Det konstiga är att jag inte är övertagad inför att få det, jag är mest inställd på att få vänta länge på det, hoppas innerst inne att det ska komma av en completely suprise. Det vore roligast tror jag.

Dessutom blir allt mindre exciting när man är trött men inte har hunnit bli flum än (5.5 timmars sömn i natt, jao).

Just nu befinner sig denna skribent i alla fall i Göteborg på besök hos en mycket kär vän, och för lite sådär fyrtio minuter sedan vann Eric Saade Melodifestivalen. Grattis Eric!

På tal om annat.

Finlands sämsta trädgårdsmästare; Maski Hallonnen och Inga Lingonnen
Finlands kortaste kvinna; Sirka Nitti
Finlands längsta man; Enoch Nitti
Finlands näst bästa skidåkare (så här i vintertider); Haki Hälinen
Norges sämsta skidåkare (stackarn, men VM i hemtrakterna och allt); Inge Glid
Finlands sämsta boxare; Ranta Runtiringen

Ha det så gott gott folk, och sov så gott.
Sov gott vakna torrt, sov söt vakna blött.
Välj själv.


Kommentarer
Postat av: Awesomeness

sattit♥



dåliga finlandsskämt, jag dooooog :D♥

2011-03-12 @ 23:30:46

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0