Alltså jag är mig en hejare på bloggdesign.

Not. Herregud, har försökt få till något vettigt (profilbild, header, bakgrundsbild, vad som helst) hur länge som helst, och det ända jag har lyckats med är att lägga in en kod som hindrar folk från att högerklicka på bloggen (dvs, kopiera saker ;) ), så nu kan ni inte spara mina bilder och inlägg längre om ni ville det.

(Ska vi slå vad om att du provade att högerklicka nu?)

Jag är verkligen inte så bra på det här. Jag bytte tema och insåg att kiwiklockan hamnat snett och vet inte hur jag ska fixa det. Gjorde en header faktiskt (i paint, jag måste skaffa photoshop, seriöst), som ju då inte blev den bästa men det hade fungarat om jag hade fått upp den. Det ända som hände var att temat jag hade då blev enfärgat.

Någon som vill ge mig en privatlektion i bloggdesign?

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0