Men om jag inte dyker upp på förberedelselägret så är det för att jag kommit vilse på vägen.


Ja men oj vad mycket man ser. Jag ska berätta istället:
Jag har ungefär 5-10 minuter på mig att byta från tåg till tunnelbana till tunnelbana igen och till sist till buss i Stockholm, på lokalstationerna jag hamnar på enligt min resrutt. Som att jag kommer klara det. Ville bara hälsa det till framtida utbytesstudenter med YFU som eventuellt läser det här och som planerar att anlända till lägret den 17 juni före 16.39 då jag ska komma, eller ett par minuter senare eftersom jag ska ta mig till lägerhuset också; om jag inte kommer före middagen så har jag kommit bort någonstans alt. missat ett byte alt. förvirrat bort mig på fel tåg. Be någon från YFU ringa mig då är ni snälla. ;)

Jag är körd.

Nej då, jag ska nog klara det här. Förhoppningsvis regnar det inte. Då är allting mycket svårare :P


Men jag tänkte ta lite guidehjälp av min själsfrände som bor i Stockholm, kanske hon kan hjälpa mig? Eller så blev det som i vintras på väg till den där ledarekursen då jag bara åt en massa mjukglass med popcorn och var på föreläsningar (varpå nästa kursmöte var det med sparkåkningen<3), hon hade ingen aning om vart vi skulle (ut på landet nästan visad det sig) men lyckades ta sig hem igen tillslut.

Det var bara det.

Alltså, yfuare, ni vet varför jag är sen om så blir fallet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du klarar det! En annan blir körd upp heeela vägen.... mycket bekvämt!

2011-06-06 @ 19:33:06

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0