Anne-lie! Titta var jag har varit idag!

Armani :)
Du ville ju veta vad jag gòr hàr i Italien, sè hàr visar jag fòr dig. Jag befinner mig i modets Milano ;D
PRADA!
Avis nu? :D
Sè jag har alltsè varit pè tvè av de fyra modegatorna idag. Jag kòpte faktiskt ett linne (ett vitt) och ett par trekvartsbyxor. Trekvartsbyxorna kànde jag att jag behòvde, tycker egentligen inte om inpulskòp, men eftersom jag bara har ett par med mig och ett par jeansshorts som nàstan àr fòr korta hàr sè fick det bli dem ocksè.
De kostade 19,85 euro, det var rea pè Prada.
Eller sè har man hittat en HM-affàr hàr i staden, vad tror ni? :)
Dessutom har vi sett Giulias betyg, de sàtts upp i skolan. De var vàldit bra, èttor och nior av tio som maximum!
Ha det sè bra, hoppas ni har fint vàder. Hàr har det varit molningt hela dagen och jag trodde det skulle vara kallt sè jag har haft jeans. Det har varit typ 25 grader och vàldigt varmt med jeans...
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Mamsen Lena

Hej lilla gumman! Det är kul att prata med dig och skönt att höra att allt är bra och att du möter trevliga människor. Ang. USA ett år - du behöver nog inte övertala dina föräldrar särskilt mycket, för vi är redan inställda (typ) på att du ska åka dit ett år!!! Snopet va??? Kramis mamma

2010-06-16 @ 00:29:15

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0