Basket

Är på träningsläger här i Caspoggio, i Valtellinadalen, det är samma dal som Bormio ligger i. Vi bor i en skidstuga, fast det är en lägenhet, som är jättemysig och luktar precis som hotellet i Bormio. Gissa om det får mig att längta till nästa påsk!

Träningarna är bra, fast jag hoppar över själva spelet och när det är övningar där man är flera tillsammans. Eftersom jag är totalt nybörjare på basket måste de andra sänka sig så mycket och det är inte så roligt. Men jag blir bättre hela tiden, och när jag ser alla andra spela match blir jag väldigt peppad att träna och tävla själv. Jag har inte tränat friidrott på 4 veckor... Förutom några övningar jag gjort själv då, men det är inte riktigt samma sak.

Snart är det lunch, jag är grymt hungrig.
Ha det så bra:-D

Kommentarer

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0