Jag àr fòr tròtt fòr att hitta pè en fyndig rubrik.

Klockan àr halv elva, har nyss sett Bride Wars (Bròllopsduellen), med Anne Hathaway och Kate Hudson och trodde klockan var mycket mer àn haòv elva. Nu àr hon visst kvart i elva, inte halv. Filmen var i alla fall vàldigt bra, man fick bède skratta och grèta.
Nàr jag vaknade var det fint vàder idag, àntligen. Sedan var det kanske 20-25 grader under dagen, men jag sèg en som hade en dunjacka òver armen i tunnelbanan!
Ska se om mina kàra fòràldrar vill svara pè Skype nu, annars sover jag om typ en tjugo minuter.
Godnatt allihopa!
P.S. Fòrhandsgranskade inlàgget nyss, och det ser ut som typ islàndska med alla stràck pè èàò, speciellt rubriken ;D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Den filmen är bra! Fast jag har bara sett halva.. :P Men Louise, vad är det du gör i Milano egentligen?? Är du där helt själv?? Eller är det den där utbytessaken?? Shit vilken snilleblixt jag fick! Det är klart att det måste vara utbytessaken! :D känner mig otroligt smart

Vet du, jag har träffat två andra människor som ska gå IB! Lite random så där..

Massor av kramar!! <3

2010-06-18 @ 12:49:12
Postat av: Louise

Bra dàr Matilda :D Japp, det àr utbytessaken, och i augusti kommer Giulia hem till oss i Sverige :)



Gè IB i Stockholm eller çrebro?

Kram tillbaka

2010-06-18 @ 16:10:08

Vill du hälsa något?

Vad heter du?:

E-postadress: (bara jag kommer se den)

Bloggar du själv?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0